אדניות עץ למרפסת

אדניות למרפסת מעץ - יעילוּת וצבע באדנית אחת

קניתם בית חדש עם מרפסת יפה?
שיפצתם את הבית הישן ופתחתם בו מרפסת חדשה?

זה הזמן לחשוב כיצד להפוך את המרפסת להרבה יותר יפה וירוקה, בשביל זה אתם צריכים אדניות עץ למרפסת.

אדניות עשויות עץ מלא ואיכותי, בהן תוכלו לשים מגוון פרחים וצמחים מסוגים שונים, אשר יגדלו ויציגו תמונה יפהפה של מרפסת ירוקה ונאה.

סוגים שונים של אדניות עץ למרפסת

כיום ניתן למצוא רחב של אדניות עץ אשר מגיעות בגדלים, בצורות ובעיצובים רבים. אותן אדניות עץ, מתאימות למרפסות מסוגים שונים, הן מרפסות של בתים פרטיים והן מרפסות של עסקים, בתי קפה ומסעדות. זה נכון הן לגבי מרפסות פתוחות והן לגבי מרפסות סגורות. החכמה היא לדעת לבחור אדניות למרפסת שמתאימות מבחינות שונות, את הנקודות כיצד בוחרים אדניות שכאלה אנחנו נציג בהמשך. 

חשוב להבהיר, ישנם עציצים שניתן להציב אותן בתוך כדים או אגרטלים, ככה הם נמכרים גם במשתלות ובחנויות פרחים, אך על מנת ליהנות גם מהאפשרות למקם את העציצים בצורה נוחה וגם בשביל שיצמחו בצורה יפה, אנחנו צריכים להציב אותן בתוך אדניות עם חול ואפשרות נוחה להשקיה, האדניות כשלעצמן מהוות לא רק בית גידול מתאים לעציצים ולצמחים אלא הן מהוות גם מקום בעל מאפיינים ייחודים של עיצוב אשר מוסיף לא מעט לחזות החיצונית של המרפסת, על כן הבחירה באדנית איננה רק עניין של פרקטיות ויעילות אלא גם עניין של עיצוב.

רוצים לראות את מגוון האדניות שלנו?

כיצד בוחרים אדניות עץ למרפסת

גודל האדניות – עלינו לקחת בחשבון את גודל האדניות בשני מובנים. הגודל מבחינת כמות העציצים שאנחנו נרצה להציב בתוכן וכן גודל המרפסת. מאחר ונרצה שהעציצים השונים יגדלו בצורה נוחה ומרווחת, הרי שלא ננסה לדחוס כמה שיותר מהם בתוך האדנית. מכאן שאנחנו נקנה אדנית גדולה מספיק בשביל שנוכל להציב כמה שיותר צמחים בתוכה.

חומר האדנית – אנחנו יכולים למצוא מספר סוגים של אדניות מסוגים שונים. האדניות שנחשבות פופולאריות ואיכותיות מכולן הן אדניות מעץ. מדובר באדניות שעשויות עץ מלא, שנחשב עץ איכותי, עמיד, ואחיד. על כן השימוש באדניות מסוג זה נחשב מאוד פופולארי. מאחר ולא היינו רוצים להכביד על האדנית, נבחר אדנית חזקה ולא כזו שעלולה להיקרע או להישבר במידה ומוצבים בה צמחים חזקים. אדניות מסוגים אחרים, הן אדניות מפלסטיק וכן אדניות מתכת.

עיצוב האדניות – אם אנחנו בוחרים אדניות מעץ אנחנו יכולים לצבוע אותן בצבעים שונים ולעצב אותן כפי שאנחנו רואים לנכון. במקרה של אדניות מפלסטיק, הן בדרך כלל מגיעות בצבעים שונים, ואין לנו הרבה אפשרות לשנות את הצבע והעיצוב שלהן.

חדירה וספיגה של מים – מאחר והצמחים צריכים מים, הרי שיש צורך שהאדנית תכיל מקום גם לחדירת מים (לא רק מים גשם) וכן מקום לספוג או להוציא את כל המים החוצה. נהוג להציב באדניות מרפסת חור ממנו המים יוצאים אחרי שהם מטפטפים על הצמחים ועל האדמה שמתחתיהם. 

לקבלת מידע נוסף - השאירו פרטים ונצור עמכם קשר!

צוות הללויה הארומה שבעץ ישמח להעניק לכם שירות!

שלום שמעוני: 050-3444882

דילוג לתוכן