עבודות עץ מיוחדות

הבית שלכם להזמנת עבודות עץ מיוחדות בהתאמה אישית

ההתמחות שלנו היא בעבודות עץ כמו פרגולות, דקים, גדרות עץ וכמובן עבודות מיוחדות לבקשת הלקוח, 
כגון; בניית מדרגות מעץ מחוץ לבית ובתוכו, הרחבת עליית גג ופתיחת צוהר עילי, סגירת מרפסות, בניית דק לשפת הבריכה וכל צורך או רעיון שעולה בדעתכם – אנו נממש אותו!

הרי שכמעט בכל בית בעולם ניתן למצוא מוצרי עץ. לרוב מדובר ברהיטים כגון שולחנות, כסאות, ארונות ובמוצרים לחצר כגון דקים, פרגולות גדרות, ועוד.. האם אתם רוצים להיות כמו כולם?

עבודות עץ בהתאמה לסביבה הטבעית

אם יש לכם חצר, בוודאי תרצו לשים בה פרגולה להצללה מלאה או חלקית של אזור מסוים, בעיקר בשביל אותם ימים חמים ושטופי שמש, שאנו זוכים להם רבות במהלך השנה.

אם יש לכם בריכה, גינה מטופחת או פינת מנגל יתכן ותרצו לבנות דק לשפת הבריכה או לשטח מוגדר בחצר, להקים גדר חיצונית או פנימית – השמים הם הגבול כשמדובר על עבודות עץ מיוחדות.

אנו נוכל להגשים לכם את החזון הסביבתי שלכם כך שתוכלו להנות מהמראה הטבעי שנותן העץ לביתכם.

למכתב המלצה – לחץ כאן

חשוב לזכור כי יש להתאים את סוג העץ לתנאי האקלים הישראלי!

אמנם הימים הגשומים אינם רבים, אך הלחות שבאוויר והחום עלולים לפגוע בעץ ויש לדעת לשמרו. ולשם כך חשוב לקבל מידע מדוייק מאנשי מקצוע בעלי נסיון בתחום של עבודות עץ, שעליהן לעמוד בתנאי מזג האוויר כפי שחייבת להיות התאמה בין סוג העץ לבין המוצר שמייצרים ממנו.

היות שכל חצר שונה מהאחרת ולכל בית אופי ייחודי לו, כדאי להתאים את אופי העבודה לאופי הדיירים. כלומר לאפשר יצירתיות, אשר תבטא את הלך הרוח בבית ובחצרו ותאפשר לכם להביע את טעמכם האישי בבחירת ובניית הדק, הפרגולה, הגדר או כל מוצר עץ אחר בו תבחרו, על מנת לשדרג את חצר הבית שלכם.

שנים רבות של ניסיון בתחום עבודות העץ, תוך הכרות עם חומרי גלם איכותיים ורמת גימור ללא פשרות, יחד עם העובדה שהנגרייה שלנו היא עסק פרטי הפונה ללקוחות פרטיים, מאפשרות לנו לבצע יחד אתכם את ההתאמה המושלמת לחצר ביתכם, בשילוב פרגולות, דקים, אדניות עץ ושילובים טבעיים, כך שתוכלו לשבת ולארח בה באווירה טבעית, נעימה ובטוחה לאורך שנים

רוצים לשבת בסוכה – כל השנה?

קראו על הסופרגולה שלנו!  

לקבלת מידע נוסף - השאירו פרטים ונצור עמכם קשר!

צוות הללויה הארומה שבעץ ישמח להעניק לכם שירות!

שלום שמעוני: 050-3444882

דילוג לתוכן